Gyakran Ismételt Kérdések
Mire vagy kíváncsi?
Fizetések
Készpénzben utánvéttel: a fizetés a csomag átvételekor a futárnál történik.
Kártyával: közvetlenül a vásárláskor Visa, Mastercard, vagy American Express kártyával.
PayPal: a fizetés a PayPal fiókba való bejelentkezéssel és megerősítéssel történik, a kártya megadása nélkül.
Fizetéskor kiválaszthatod a kívánt fizetési módot. A biztonságos vásárlási élmény biztosítása érdekében minden fizetést biztonsági ellenőrzésnek vetünk alá.
Jelenleg nem kínálunk proforma számlás fizetést, kivéve nagyobb megrendelések esetében és vállalati ügyfeleknél. Ha vállalati ügyfél vagy, felveheted velünk a kapcsolatot a következő címen:b2b@eggoglow.com.
Szállítás
A szállítási költség Magyarországra 1 490,00 Ft a 40 000,00 Ft alatti megrendelések esetén. 40 000,00 Ft feletti rendelés esetén a postaköltség ingyenes.
Amennyiben a termék raktáron van, még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, kivételt jelentenek a hétvégén leadott megrendelések - ezeket a következő munkanap tudjuk a futárnak átadni.
Csomagod gyors kézbesítéséről aMagyar Postagondoskodik, amely a megrendeléseket 2-3 munkanapon belül kézbesíti. (prémium szállítás).
A rendelés leadása után egy visszaigazoló e-mailt kapsz. A rendelés feladása után pedig kapsz egy üzenetet a küldeményről a nyomkövetési számra mutató linkkel.
Minden 11:00 előtt leadott rendelést még aznap elküldünk. Amint feladtuk a megrendelést, e-mailben értesítünk.
Megrendelések
Ha bármilyen változtatást szeretnél végrehajtani a rendelésedben, például változtatni szeretnéd a címet, a telefonszámot, a termékeket, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen, és örömmel elvégezzük a szükséges változtatásokat. Ez addig lehetséges, amíg a csomagodat fel nem dolgozták a raktárban.
Ha továbbra is szeretnéd lemondani a rendelésedet, ez csak akkor lehetséges, ha a rendelésed még nem került feldolgozásra a raktárunkban. Mivel szeretnénk a termékeket a lehető leghamarabb eljuttatni hozzád, ezért a feldolgozás a raktárunkban nagyon gyorsan történik.
Ha törölni szeretnéd a rendelést, kérünk, hogy küldj nekünk egy e-mailt a rendelési számmal, és a tárgyba írd be a MEGRENDELÉS TÖRLÉSE szavakat. Két órán belül e-mailben értesítünk, ha a lemondás sikeres volt.
Mivel azt szeretnénk, hogy a termékeidet a lehető leghamarabb kézhez kapd, a raktári feldolgozás nagyon gyors. Megrendelésedet csak akkor módosíthatod, ha az még nem került feldolgozásra. Kérünk, hogy írj nekünk e-mailt az hi@eggoglow.com e-mail címre, és tüntesd fel a rendelési számod, valamint azt, hogy mit szeretnél változtatni. Két órán belül e-mailben válaszolunk, és értesítünk, ha a változtatás sikeres volt.
Csak akkor módosíthatod a címet, ha a csomag még nem került feldolgozásra. Ellenkező esetben kérünk, vedd figyelembe, hogy a feldolgozott és kiküldött rendelések címét már nem tudjuk megváltoztatni, de ezt te megteheted, miután megkaptad a nyomkövetési számot e-mailben.
A megrendelés befejezése után az e-mail címedre küldünk egy visszaigazolást. Ha nem kaptad meg a visszaigazolást, kérjük, hogy ellenőrizd a spam mappát, mivel a visszaigazolásaink gyakran oda kerülnek. Ha 24 órán belül nem kapod meg a visszaigazolást, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen.
Ha a rendelésed még nem került feldolgozásra a raktárunkban, a termékeket kicserélhetjük, ellenkező esetben visszaküldheted nekünk a terméket. A legjobb, ha elolvasod a Visszaküldések részt, ahol ez az eljárás pontosan le van írva.
Ha továbbra is segítségre van szükséged, küldj egy üzenetet az ügyfélszolgálatunknak az hi@eggoglow.com címre
Őszintén elnézést kérünk a tévedésért. Bár a rendeléseket a legnagyobb körültekintéssel dolgozzuk fel, időnként előfordulnak hibák.
Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen az alábbi információkkal:
1. A rendelési számod
2. A megrendelt termék helyes visszaigazolása - küldhetsz nekünk képernyőképet a megrendelésedről
3. Fénykép a kapott csomagról
Amint ellenőriztük, hogy hol a hiba, e-mailben értesítünk, hogy mit teszünk annak érdekében, hogy a megfelelő termékek a lehető leghamarabb eljussanak hozzád. Köszönjük a megértést!
Őszintén elnézést kérünk a tévedésért. Bár a rendeléseket a legnagyobb körültekintéssel dolgozzuk fel, időnként előfordulnak hibák.
Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen az alábbi információkkal:
1. A rendelési számod
2. Az általad kapott hibás termék adatai (az is nagy segítség lenne, ha küldenél nekünk egy fényképet a hibás termékről).
3. A helyes megrendelt termék megerősítése - küldhetsz nekünk képernyőképet a rendelésedről
Amint ellenőriztük, hogy hol történt hiba, e-mailben értesítünk a következő lépésről. Köszönjük a megértést!
Bár a termékeket csomagolás előtt gondosan megvizsgáljuk, előfordulhat, hogy hibás terméket kapsz. Ebben az esetben természetesen jogosult vagy a termék cseréjére.
Ha sérült terméket kapsz, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen a csomag átvételétől számított 48 órán belül. Az üzenetbe kérjük, írd be a rendelési számot és csatolj minél több fotót a sérült termék(ek)ről. E-mailben tájékoztatunk róla, hogy hogyan fog a csere végbemenni.
A papírfelhasználás csökkentése érdekében a rendelésekhez nem csatolunk nyomtatott számlát. A küldemény kézhezvétele után elektronikus úton, e-mailben küldjük a számlát. Ha nem kapod meg, kérjük jelezd ezt az hi@eggoglow.com e-mail címünkön, és egy későbbi időpontban elküldjük neked a számlát.
Ha cégként szeretnél számlát kapni, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a b2b@eggoglow.com címen. Kérjük, add meg a kereszt- és vezetéknevedet, a céged adatait (név, cím, adószám), valamint a kívánt termékek mennyiségét és színét, hogy árajánlatot tudjunk készíteni.
Visszatérítés és költségtérítés
A teljes visszatérítési eljárást, a visszaküldést és az általános feltételeket itt találod.
A megvásárolt termékeket haladéktalanul, de legkésőbb a visszavonási értesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni. A termékeket sérülés nélkül, nem használtan, azonos mennyiségben, eredeti csomagolásukban kell visszaküldeni.
El kell küldened számunkra a KITÖLTÖTT RMÉKVISSZATÉRÉSI ŰRLAPOT is, amelyitt található. Töltsd le az űrlapot a számítógépedre, töltsd ki és csatold az üzenethez. Üzenetedet nem dolgozzuk fel a kitöltött űrlap nélkül. A termékek visszaküldésének költsége (postaköltség) téged terhel. További részletekért tekintsd meg az Általános Szerződési Feltételeket.
A termékeket 14 napon belül, nem használtan, eredeti csomagolásukban, a számlával együtt tudod visszaküldeni. Mivel azonban szeretnénk termékeinket mindenki számára használhatóvá tenni, elfogadjuk a már használt EGGO készülékek visszaküldését, a vásárlástól számított 30 napon belül. Ezért ezen a határidőn belül visszaküldheted az EGGO készülékedet, az októl függetlenül. A termékek visszaküldésének költsége (postaköltség) téged terhel.
Kérjük, hogy az e-mailedhez csatold a KITÖLTÖTTTERMÉKVISSZATÉRÉSIŰRLAPOT is, amelyitt található. A kitöltött űrlap hiányában a visszatérítés nem kerül feldolgozásra. A visszaküldéssel kapcsolatos további információkért tekintsd meg az Általános Szerződési Feltételek részt.
Miután elküldted a termékvisszatérítési űrlapot, megadjuk a címet, amire visszaküldheted a terméket. A termékek kézhezvétele után e-mailben értesítünk a termékek átvételéről és jóváírjuk a visszatérítést.
A visszatérítés határideje 21 nap. A visszatérítést a termékvisszaküldési űrlapon megadott bankszámlára utaljuk.
Ha elveszítetted a számlát, kérjük, jelezd ezt az hi@eggoglow.com e-mail címen. Kérünk, hogy küldd el nekünk a rendelési számot is.
Nem, a termékek visszaküldésének postaköltsége a vásárlót terheli.
A visszaküldött termékek megérkezéséről e-mailben értesítünk.
Minden Eggo készülékre 1 év garancia vonatkozik. Ha az Eggo leállt, vagy nem töltődik úgy, ahogy kellene, kérünk, küldj egy videót a hibáról. A videón jól láthatónak kell lennie, hogyan töltöd fel az Eggo készüléket, és hogyan szeretnéd bekapcsolni.
A videó megtekintése után e-mailben tájékoztatunk a következő lépésről.